Special Gamers

Special Gamers

Design

2010. július 28. - darktom98

 

Nos, ezennel is hivatalosan bejelentem, hogy

 

elkészült a Special Gamers Design-je!

A bejegyzés trackback címe:

https://wwwspecialgamers.blog.hu/api/trackback/id/tr712182902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cpt.Bütyök 2010.08.20. 13:37:35

Design-je? :DDD Úgy érted Design-ja?
Amúgy nem tudom hogy egyedül vagyok-e de nekem nagoyn nem tetszik...

darktom98 2010.08.20. 13:56:14

@Cpt.Bütyök: a hátteret nem én csináltam de látom nagyon nagy a pofád ki vagy te melyik híres blogtól vagy? ha?

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.08.23. 21:37:39

@TommyT: Ne itt keménykedj a 11 éves kisebbségi pofáddal öcsi :) Amúgy Bütyök, nekem se tetszik. Írtó ronda :D
süti beállítások módosítása